Často kladené dotazy
Pokud nenajdete odpověď na vaši otázku, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@vivaschool.cz nebo přes kontaktní formulář
Objednávka
Zasíláte zboží také do zahraničí?
Zásilky standardně zasíláme pouze v rámci ČR. V případě potřeby zaslání zboží do zahraničí, nás prosím kontaktujte pomocí poptávkového formuláře.
Jak mohu objednávku změnit nebo zrušit?
Pro každou změnu nás kontaktujte na +420 722 980 855 popřípadě pomocí poptávkového formuláře. Změny jsou možné pouze do doby, než je objednávka předána přepravci.
Mohu zboží osobně vyzvednout?
Z důvodu zjednodušení našich služeb zboží zasíláme přímo k Vám přepravní společností.
Doručení
Kde najdu doklad k objednávce?
Daňový doklad je vždy zaslán elektronicky na váš e-mail.
Je možné doručit nekompletní objednávku ve více zásilkách?
Ano, zboží z objednávky můžeme doručit postupně, účtována pouze jedna cena dopravy.
Moje objednávka dorazila poškozená. Co mám dělat?
Pošlete nám prosím e-mail na adresu: eshop@vivaschool.czs fotografií poškozeného výrobku a další postup už můžete nechat na nás.
Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?
Pokud obsah zásilky nesouhlasí s přiloženým dokladem, kontaktujte nás. Prověříme kompletnost dodávky a budeme Vás informovat o dalším postupu.
Reklamace
Jak dlouhá je záruční doba?
Na veškeré zboží je poskytována záruka za jakost na dobu 24 měsíců. U vybraného zboží může být poskytovaná záruka delší.
Jaké závady mohu reklamovat?
Obecně je možné reklamovat funkční závady. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a závady způsobené chybnou obsluhou nebo mechanickým opotřebením.
Jak mohu zboží reklamovat?
Pošlete nám prosím e-mail na adresu: eshop@vivaschool.cz s fotografií poškozeného výrobku a další postup už můžete nechat na nás.
Za jak dlouho bude reklamace vyřízena?
Reklamaci vyřídíme v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů.
Reklamované zboží mám zaslat na vlastní náklady?
Ano, zboží nám zašlete na vlastní náklady. Pokud bude reklamace uznána máte, právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží, které doložíte dokladem.
Odstoupení od kupní smlouvy
Mohu zakoupené zboží vrátit?
Pokud nakupujete dle Občanského zákoníku, můžete do 14 dní od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit. U zboží upraveného na míru není odstoupení od kupní smlouvy možné.